Чого точно не потрібно робити в супермаркеті, щоб не псувати настрій співробітникам та іншим покупцям.
Магазини, мабуть, є найчастішим місцем, куди середньостатистична людина відправляється найчастіше. І, звичайно ж, саме там відбувається загострення пристрастей. Після тривалого перебування вдома ми забуваємо про найбанальніші правила перебування в супермаркетах. Саме з цієї причини виникає безліч неприємних конфліктів, інформує Ukr.Media.
Які дії покупців можуть приводити в сказ продавців та інших клієнтів? Давай розберемося!
Ці та ще безліч інших ситуацій можуть зіпсувати настрій співробітникам магазину, а заодно і його іншим відвідувачам. Можливо, у хвилину, коли ви робите подібне, вам абсолютно все одно. Але тільки уявіть, що той самий співробітник, який поспішає додому після важкої зміни — це ви самі…
Залиште відповідь