Inline pictures
Polska 13:51
Україна 14:51

Хочеш вмерти? Їдь на швидку!

Blogi || Блоги
19.04 13:06
khochesh-vmerti-jid-na-shvidku-2516_XL.jpg

Певна польська лікарня відкрила нове відділення невідкладної допомоги. Другий день його праці був перевірений нашим кореспондентом.

У цей день в приймальному відділенні не було багато пацієнтів, але виникали величезні черги. Провиною цього, перш за все, є занадто довге очікування на реєстрацію, не говорячи вже про прийняття паціента. Перш ніж хоча б привітатися з пацієнтом, пані в реєстрації нотувала щось в комп’ютері, або ходила по приміщенню! При пацієнтах розмовляли з санітарами про те, що замовити на обід. У певному моменті зламалися друкарки і завісилася комп’ютерна система. На рецепції отже знайдено «чудовий» вихід із ситуації — просто почали ігнорувати пацієнтів! Особа, очікуюча тоді на реєстрацію, стояла біля віконця понад 30 хвилин! А це людина, яка прийшла отримати – увага – невідкладну медичну допомогу. Цей пан відмовився від лікування, сповістив, що сам є лікарем і глибоко розчарований способом функціонування нового відділу. Як він правильно зазначив, «пацієнт є перед комп’ютером». На відділенні невідкладної медичної допомоги недотримання цієї черговості може коштувати комусь життя. Від цього моменту серед пацієнтів почало рости обурення.

crazyДо нової будівлі є декілька входів. Того дня всі двері були відкриті. Жодної інформації, куди йти, не було. Люди входили отже через «погані» двері, або ставали при реєстраційному віконці з «неправильної» сторони, за що їх весь час сварив мед-персонал. Замість того, щоб наприклад повісити аркуш з інформацією, на людей просто хамсько кричали та проганяли. Дуже швидко це пересталоло подобатися пацієнтам. Напруга зростала.

747f0e64-cc43-11e2-8802-0025b511226eЗдавалося, що новий відділ невідкладної допомоги жартує, оскільки декілька ситуацій того дня, це справжні анекдоти… Один пацієнт приїхав з травмою ноги, не міг на ній стояти, ані йти. «Підійдіть, будь-ласка»! сповістила йому пані-адміністраторка, що зручно сиділа при віконці приймальної. А вона ж не була сліпа. Інша жінка привела свою матір похилого віку із зламаною правою рукою. Пацієнтці наказали підійти до віконця і підписатися. Донька сказала, що зробить це за неї, мати не мала нічого проти. «Не має такої можливості, є певні правила»! — і бідна бабуся мусила поламаною лапкою поставити на медичній картці банальний хрестик. Наступний «анекдот», над яким хочеться розплакатися: пацієнта, який прийшов на відділ порятунку з порізами спини, яка кровоточила, запитано в приймальній: «Чи ви були з цією проблемою в лікаря першого контакту»?

z3661264QВ першу чергу приймалися пацієнти, яких привозила швидка. Це зрозуміло, але якщо ти мав сили прийти самостійно із порізаними жилами – чекай більше п’яти годин, за які, в принципі, можеш собі й померти. Певний пан з порізаною рукою приїхав на відділ сам. Годинами вони чекали з дружиною на реєстрацію, в кінці-кінців жінка не витримала, підняла паніку, перелякалася, що чоловік помре, бо втрачає кров, мав порізану жилу. «Ви ще не зареєстровані»! – сповістила обурена пані в приймальній! Чи це провина пацієнта, який чекав вже понад годину? Чи це лікарі, які складали клятву Гіппократа? Очікування могло б тривати ще довше, бо саме тоді зламалася комп’ютерна система і пацієнти відійшли на другий план. На щастя, виявився один єдиний санітар, який перев’язав цього пацієнта в залі приймальної перед реєстрацією і, мабуть, цим врятував йому життя. Цікаво, чи його потім не звільнили… Ми дізналися, що першого дня одна людина вже, на жаль, померла у цьому відділі невідкладної допомоги.

vetryanka-12На цьому не закінчується список «анекдотів» нового відділу НМД. Особа, яка мала ціле обличчя обсипане червоними плямами та прищами, сиділа в залі приймальної разом з іншими пацієнтами. Сама сказала, що, ймовірно, в неї кір. Що-б не була це за хвороба, найімовірніше, вона заразна, невідомо скільки пацієнтів вийшло носіями вірусу з місця, до якого прийшли лікуватися.

Відділ порятунку в цей день ще багато «жартував». Німець, який прийшов з травмою ноги, був без підстав хамсько відісланий туди, звідки прийшов. А пані з єврейським прізвищем була публічно виокремлена та сповіщена про те, що чекатиме до 12 годин.

z13169874QKolejka-pacjentow-do-rejestracji-przy-szpitalu-WAMДругий день праці нового відділу невідкладної медичної допомоги певної польської лікарні можна назвати, щонайменше, невдалим. Виявився представним прикладом організаційних проблем безкоштовної охорони здоров’я. Пацієнти, які були присутні того дня, визнали, що виникнення нових будівель ніщо не змінює на краще, хіба що для самих лікарів. Чекання до 12 годин – чи це швидка допомга?! Тотальний організаційний хаос, непорядне, навіть предметне трактування пацієнтів, хамство, невластива особа на керівній посаді, «Шок», як то визначила одна з пацієнток – все це, на жаль, характеризує новий відділ НМД. Прибувають хворі люди, що страждають, знаходяться в критичному стані. Те, що відділ працює лише перший чи другий день не є виправданням! Це не магазин, йдеться про рятування життів, людських, а не подачу товару. Медичний відділ такої спеціалізації, перш ніж почати свою діяльність, мусить мати все підготоване дуже добре, занадто висока ціна в разі помилки. Складається враження, що працівники відділу цього не мають такої свідомості.

Chcesz umrzeć – idź do SOR!

Pewien polski szpital otworzył nowy oddział ratunkowy. Drugi dzień jego pracy został sprawdzony przez naszego reportera.

W ten dzień na izbie przyjęć nie było wielu pacjentów, ale powstawały wielkie kolejki. Winą tego przede wszystkim jest za długie oczekiwanie na rejestrację, nie mówiąc już o przyjęciu. Zanim co najmniej przywitać się z pacjentem, pani w rejestracji notowała coś w komputerze, albo chodziła po pomieszczeniu! Przy pacjentach rozmawiano z sanitarami
o tym, co zamówić na obiad. W pewnym momencie przestały działać drukarki i zawiesił się system komputerowy. Na recepcji więc znaleziono „cudowne» wyjście – po prostu zaczęto ignorować pacjentów! Osoba, czekająca wtedy na rejestrację, stała przy okienku ponad
30 minut! Ten pan zrezygnował z leczenia, oznajmił, że sam jest lekarzem i jest głęboko rozczarowany sposobem funkcjonowania nowego oddziału. Jak on słusznie zaznaczył, „pacjent jest przed komputerem». Na oddziale ratunkowym nieprzestrzeganie tej kolejności może kosztować komuś życie. Od tego momentu wśród pacjentów zaczęło rosnąć oburzenie.

Do nowego budynku jest kilka wejść. Tego dnia wszystkie drzwi były otwarte. Żadnej informacji, którędy iść, nie było. Ludzie wchodzili więc przez „złe» drzwi, albo stawali przy okienku rejestracyjnym z „niewłaściwej» strony. Zamiast tego, by na przykład zawiesić kartkę, byli po prostu chamsko przeganiani. Po chwili to przestało podobać się pacjentom. Napięcie wzrastało.

Wydawało się, że nowy oddział ratunkowy żartuje, ponieważ kilka sytuacji tego dnia, to są prawdziwe anegdoty… Pewien pacjent przyjechał z urażoną nogą, nie mógł na niej stanąć, ani iść. „Proszę pacjenta podejść!» oznajmiła mu pani, wygodnie siedząca przy okienku rejestracji. A przecież nie była ślepa. Inna kobieta przeprowadziła swoją starszą matkę ze złamaną prawą ręką. Pacjentce kazali podejść do okienka i się podpisać. Córka powiedziała, że zrobi to za nią, matka nie miała nic przeciwko. „Nie ma takiej możliwości, są pewne reguły!» – i biedna babcia musiała połamaną łapką postawić na kartce medycznej banalny krzyżyk. Kolejna „anegdota» nad którą chce się rozpłakać: pacjenta, który przyszedł na oddział ratunkowy z pociętymi krwawiącymi plecami zapytano w recepcji: „Czy był pan z tym u lekarza pierwszego kontaktu?»

W pierwszej kolejności są przyjmowani pacjenci, których przywiozło pogotowie. Pewien pan z pociętą ręką przyjechał na oddział sam. Godziny czekali z żoną na rejestrację, wkońcu kobieta nie wytrzymała, wystraszyła się, że mąż umrze, bo traci krew, możliwie, miał przeciętą żyłę. „Pan nie jest jeszcze zarejestrowany!» – oznajmiła pani w rejestracji! Czy to jest wina pacjenta, który czekał już ponad godzinę? Czy to są lekarze, którzy składali przyrzeczenie Hipokratesa? Czekanie mogło trwać jeszcze dłużej, bo właśnie wtedy zawiesił się system komputerowy i pacjenci odeszli na drugi plan. Na szczęście znalazł się sanitar, który opatrzył tego pacjenta na sali przyjęć przed rejestracją i być może uratował mu życie. Dowiedzieliśmy się, że pierwszego dnia jedna osoba już niestety zmarła na oddziale.

Na tym nie kończy się lista „anegdot» nowego SOR. Osoba, która miała całą twarz w wysypce, siedziała na sali przyjęć wraz z innymi pacjentami. Sama powiedziała, że prawdopodobnie ma odrę. Cokolwiek by to była za choroba, jest najprawdopodobniej zakaźna, nie wiadomo ilu pacjentów wyszło nosicielami wirusa z miejsca, do którego przyszli się leczyć.

Oddział ratunkowy w ten dzień jeszcze wiele „żartował». Niemiec, który przyszedł z urazem nogi, został bez podstaw chamsko odesłany tam, skąd przyszedł.
A pani o żydowskim nazwisku została publicznie wyszczególniona i oznajmiona o tym, że będzie czekała do 12 godzin.

Drugi dzień pracy nowego oddziału ratunkowego można nazwac co najmniej niefortunnym. Okazał się reprezentatywnym przykładem problemów organizacyjnych bezpłatnej służby zdrowia. Pacjenci, którzy byli tam tego dnia, uznali, że powstawanie nowych budynków nic nie zmienia na lepsze, chyba że dla samych lekarzy. Czekanie
do 12 godzin – to jest pogotowie?! Totalny chaos organizacyjny, nieuczciwe, nawet przedmiotowe traktowanie pacjentów, chamstwo, niewłaściwa osoba na stanowisku kierowniczym, „Szok», jak to określiła jedna z pacjentek – to wszystko niestety charakteryzuje nowy oddział SOR Szpitalu uniwersyteckiego. Przybywają ludzie chorzy, cierpiący, w stanie krytycznym. To, że oddział pracuje dopiero pierwszy czy drugi dzień nie jest usprawiedliwieniem! To nie jest sklep, idzie o ratowanie żyć ludzkich, a nie podawanie towaru. Oddział medyczny o takiej specjalizacji, zanim zacząć swoją działalność musi mieć wszystko dopięte na guziki, zbyt wysoka jest cena w razie błędu. Składa się wrażenie, że pracownicy oddziału nie zdają sobie z tego sprawy.

 

Pogoda / Погода

Warszawa Варшава   
Krakow / Краків
Gdansk / Гданськ
Poznan / Познань
Lodz / Лодзь
Київ / Kijow
Львів / Lwow
Харків / Charkow
Одеса / Odesa
Донецьк / Donieck


CZYTAJ NAS W WYGODNYM FORMACIE

ЧИТАЙТЕ НАС В ЗРУЧНОМУ ФОРМАТІ